• Gflex

Gflex uit Putten wint Telecom Inspirience Award

PUTTEN Gflex, de ICT- en telecommunicatiespecialist uit Putten en Nijkerk, heeft 15 november de Telecom Inspirience Award gewonnen voor beste Unified Communication Project 2017. In het Rotterdamse Zalmhuis is de award met trots in ontvangst genomen door Gerwin Eersen (eigenaar/directeur) en Caspar van de Werfhorst (UC-specialist Gflex).

Gflex heeft de award gewonnen voor hun project bij Five City Spa. Dit project viel op door het combineren van techniek, mensen, klantvriendelijkheid en efficiency. Een scala aan technieken en innovaties is hiertoe in elkaar verweven tot één perfect werkend systeem.

Gerwin Eersen: ,,Ja, we zijn ontzettend blij! Het is een heel uitdagend project dus we waren er sowieso al erg blij mee dat het opgevallen was bij de jury. Het winnen is natuurlijk wel een echte bekroning. Voor dit project, maar zeker ook voor iedereen bij Gflex. Vergeleken met de reuzen in ICT-land waar we deze prijs mee moesten bevechten zijn wij maar een kleintje. Maar het kleintje uit Putten kaapt in dit geval wel de prijs voor hun neus weg. Dat is natuurlijk iets om ongelofelijk trots op te zijn."

Gflex is een ICT- en telecommunicatieleverancier voor bedrijven. Van computer-reparatie tot netwerkbeheer, van printer tot website en VOIP. Five City Spa heeft zijn eerste concept-Spa geopend in Utrecht. Het is hierbij de bedoeling de klant maximale (digitale) klantvriendelijkheid te verlenen. En toch efficiënt te blijven bij het inzetten van personeel. 

De klant wordt op zijn wenken bediend en kan online reserveren wanneer deze het wil. Wanneer de reservering gemaakt is, ontvangt de klant een e-mail met een QR-code die gebruikt kan worden bij de ingang van de Spa. Hier zit namelijk een QR-code scanner die toegang verleent tot de Spa.

Bij de ingang van de Spa staat vervolgens een iPad zuil waarbij de klant, door wederom de QR-code te scannen, toegang krijgt tot de Spa, maar ook alle relevante informatie kan vinden.

Door een koppeling van mobiel aan het vaste nummer en aan de software die op de pc te gebruiken is, is het systeem uitermate efficiënt en vooral ook altijd beschikbaar. Zodoende is er altijd iemand bereikbaar bij problemen of voor het helpen van de klant. Hierbij wordt dan een live videoverbinding gestart met de klant om het toch vooral persoonlijk te houden.